Политика решавања жалби и приговора
Сви клијенти Витез сертификације као и заинтересоване стране имају право на жалбу и/или приговор на рад Витез сертификације. Уколико сте незадовољни комуникацијом са нама, радом проверавача на терену, добијеним извештајем са провере, одлуком о сертификацији, итд. потребно је да нас о томе обавестите у што краћем року, усменим или писаним путем.
Витез сертификација ће предузети све мере како би Вашу жалбу и/или приговор решио у што краћем року.
У складу са тим ми ћемо контактирати све заинтересоване стране како бисмо на објективан и непристрасан начин обрадили жалбу и/или приговор и донели одговарајуће решење. О донетом решењу ћемо обавестити подносиоца жалбе и/или приговора уз обавезу да се исти изјасни у којој мери је задовољан решењем а све у циљу очувања добре сарадње. Податке о жалби и/или приговору ћемо чувати као поверљиве.
Београд, 20.07.2011.Директор Витез сертификације
мр Никола Докмановић, дипл.инж.